لامپ کم مصرف یا لامپ نوين مهتابی فلورسنت چیست ؟

پنجشنبه 7 مرداد 1400
23:18
محمدرضا نوروزی

ادامه مکانیزم همانند لامپ های قبلی است، يعني الكترون ها در بازگشت، اشعه ماوراء بنفش منتشر می کنند که با استفاده از پوشش فلورسان به نور مریی تبدیل می شود. از سوی دیگر کم شدن خاصیت فلورسان فسفر در تبدیل اشعه ماوراء بنفش به نور مرئی دلیل دیگری برای افت شار نوری لامپ است. علل اصلی افت شار نوری لامپ های فلورسنت، کاهش ماده امیتر و در نتیجه کاهش تعداد الکترون است. از مزایای لامپ های فلورسنت نسبت به دیگر لامپ ها می توان به طول عمر بالاتر، افت شار نوری بسیار کم و شار نوری اولیه بالاتر اشاره مهتابی ال ای دی کرد. با توجه به صرفه جویی قابل توجه در مصرف انرژی، و نیز ظاهر زیبای آنها و طول عمر بالا، استفاده از این لامپ ها به سرعت در حال گسترش است. توجه کنید حباب را بیش از اندازه فشار ندهید تا مهتابی ال ای دی آسیب نبیند. در نتیجه الکترون های لایه آخر که قبلاً به واسطه بمباران الکترونی، انرژی گرفته و به ترازهای بالاتر منتقل می شدند، این بار انرژی مورد نیاز خود را از میدان مغناطیسی اعمال شده دریافت می کنند.

به نظر شما مهم ترین مزیت لامپ های ᒪED چیست؟

می دانیم الکترون های هر اتم در مدارهای معینی که ترازهای انرژی مشخصی دارند به دور هسته در حال گردش هستند. مهتابی ال ای دی همان طور که در نقشه بالا مشاهده میکنید. نور قرمز همان اشعه مادون قرمز می باشد که طول موجی برابر با 700 تا 750 نانومتر داشته و در بازه موثر در فتوسنتز می باشد. تأثیر دما: بیشترین بهرۀ لامپ، زمانی به دست می آید که دمای محیط بین 20 تا 30 مهتابی ال ای دی مهتابی ال ای دی درجه باشد. همانطور که می دانید ال ای دی ها به عنوان یک محصول فناوری جدید دارای بازده نوری خوب و طول عمر فوق العاده ای هستند. مزیت دیگر لامپ های فلورسنت ترایبند طول عمر بالاتر آنها است. به نظر شما مهم ترین مزیت لامپ های ᏞED چیست؟ این مدار می توانند همانند لامپ فلورسنت، شامل استارتر و چوک باشد و یا یک مدار الکترونیکی باشد که خواسته مورد نظر را تأمین کند. آنگاه سیم نول را به یکی از پایههای مقابل وصل کنید و از دو پایه استارت به دو پایه باقی مانده وصل کنید. لامپ های فلورسنت می بایست از طریق یک مدار راه انداز به شبکه برق سراسری وصل مهتابی ال ای دی شوند. متحرک بودن متن نمایشی باعث جذابیت بصری و در نتیجه جذب بیشتر مشتری از طریق ساخت و نصب تابلو ال ای دی می گردد. مهتابی ال ای دی اساس کار این لامپ ها همانند لامپ های قدیمی است ولی در ساختمان آنها از بالاست الکترونیکی استفاده شده قطر و طول لوله لامپ کوچک شده و راه انداز نیز ندارند، لذا حجم کوچکتری را اشغال می کنند. این چراغ ها همچنین برای شروع رشد نهال های جوان و قوی شدن آن ها بسیار عالی هستند و نور مستقیم را برای گیاهان شما فراهم میکنند. وظیفه این حلقه ها ایجاد میدان مغناطیسی قوی داخل تیوب است. مهتابی ال ای دی مهتابی ال ای دی برای انجام وظایف فوق دو نوع مدار مغناطیسی و الکترونیکی را می توان مورد استفاده قرار داد. وقتی هیچ ولتاژی به دیود اعمال نمی شود، الکترون های ماده نوع Ν در نزدیکی محل اتصال حفره های موجود در ماده نوع P را پر می کنند و یک ناحیه تخلیه بوجود می آورند.
[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]